Inte en dag försent

0kommentarer

Bort med dom röda tonerna för den nya mörkare färgen. Har en tanke inför kommande fin kalas och då passar inte det röda. Tur man passar i mörkt :D
Man kan säga att det var dags...
 
Nu börjar man bli på riktigt bra humör, solen visar sig mer och mer för var dag. Jag hoppas bara denna kyla kan försvinna och bytas mot några + grader.
Tänk när man kan komma hem från jobbet eller på en ledig dag och ta med kaffekoppen ut på trappen och njuta av solens strålar. Visst låter det ljuvligt?
Att man även får byta dom tjocka kläderna mot tunnare och få på sig lite lättare skor skulle inte heller sitta helt fel.
 
 
Innan dagens jobb, som fortfarande är 2 timmar/ dag, besökte jag för första gången i hela mitt liv bokrean. Jag vet! Mamma var helt förtvivlad när jag var liten, det fanns inga böcker på mina hyllor i mitt rum och i jämförelse med min syster som sluka bok efter bok. Men tillslut kom hon, mamma, på vad jag behövde. En verklighetsbaserad bok. Tror jag gick i 4:an eller 5:an när jag läste för första gången om våldtäkt eller iaf liknande hemskheter. Inte det en bok brukar handla om, som ens mamma lånar från bibloteket kanske men det gjorde susen. Jag streckläste den, kommer ihåg att jag inte ens la den i från mig när jag behövde gå på toa :D
Så vad tror ni jag hitta på bokrean... självbiografier/ verkligehetsbaserade böcker.
Inte helt fel att man i present från syster med familj fick presentkort på Bokia. Det finaste och största presentkort förövrigt :D Inte alla presentkort som är ett helt A4 papper..
 
Trots att klockan inte är så mycket är min kropp och mitt huvud redo för sängen så inget att göra åt saken än att lyssna på det.
 
 

Kommentera

Publiceras ej