Matbutiker= inte så bra

0kommentarer

Äntligen får jag lägga mig.
Har varit super trött hela dagen, trots det hade jag saker jag skulle få gjort.
Mot Netto, hur ska man annars kunna få mat? ;)
Nog för att det är en butik man aldrig hittar det man söker men denna dag tror jag tog priset.
Att jag även känner en viss stress när man ska packa alla varor gjorde inte direkt saken bättre. Känslan i kroppen kom tillbaka.
Varför ska det vara så lite personal på det stället att man knappt hinner få ner hälften förrän man inser att nästa kunds varor är påväg mot mina...???

Dags för vila och mellanmål.
Fick verkligen ta mig i kragen för att resten av dagen skulle bli något bra av.
Men allt blev halvdant. Ja ja, får okeja en sån dag bland dagar som känts väldigt bra.

Kvällen, lite konstigt, började med jobb. 17.30-20.00... Behöver nog snart få ordentliga rutiner. ;)

En dag kvar..... 😊

Kommentera

Publiceras ej