Med i matchen

0kommentarer

God Morgon härliga måndag.. igen.
 
Snön ligger fint där den ska, eller?
Jag som tyckte det var så bra när det var barmark men men vi är ju bara i feb så får väl hejda mig en aning.
Det är helt ok när det ligger där det ska och inte som i lördags när jag, mamma o pappa tog en promenad innan mellon. Då var man som en snögubbe när man kom in igen. Men det var skönt och framförallt vad gör man inte för att kunna äta lite mer och onyttigt? :D
 
Hur mycket var jag med i matchen i går när jag skrev det sista inlägget?
Skrev en bra rubrik... men när jag publiserat märkte jag att det inte hade något med inlägget att göra :D
Hade blivit lite bättre om jag fortsatte med att jag, påväg hem från affären hittade 2 bankkort på parkeringen som jag ringde till banken och frågade vad man skulle göra med.
Killen i andra änden spärrade korten och tackade så hemskt mycket.
Ja, jag vet.
Det brukar ju vara ägaren som spärrar men jag tänkte så att om hon inte kommer på tillräckligt snabbt att kortet är borta kanske hon blir glad när hon ringer banken och får reda på att det redan är spärrat och inget dumt har hänt.
Man får ju göra sitt i en värld som denna där vissa folk mer än gärna sabbar...

Kommentera

Publiceras ej