Tillbakablick...

0kommentarer

Godmorgon finisar eller rättare sagt God förmiddag.
Det där med att komma upp i tid börjar bli svårare och svårare. Att trycka på snooze-knappen är alldeles för lätt.
 
Det har varit tomt här ett par dagar, men så är livet ibland. Tiden räcker inte till allt man vill göra, skönt att man vid 28 års ålder äntligen kan inse det. :D
 
Vad har då hänt?
I fredags efter jobbet blev det AW på Pirum. Dom har varje fredag ett tema, som denna- AW.
Det blev ett gäng, hade riktigt trevligt. Personer som jag verkligen inte hänger med till vardags, därför tyckte jag det blev så bra. Alltid trevligt med nytt folk.
Tyvärr, på nått konstigt sätt slutade det på typ samma sätt som förra gången på samma ställe. Kan bli så trött att vissa personer är som dom är. Jag brukar kunna ta en hel del och tål framförallt, anser jag iaf. Fast o andra sidan kan jag känna att det är helt skilda saker när man för en diskussion mot att man är elak. 
Ja, visst jag köper ditt resonemang men tänker också att man kan vara lite smidigare. Nu hoppas jag verkligen att min vän ska kunna plocka fram "bevis" som visar att du har haft fel hela tiden. Det som egentligen retar mig mest är att du på ingen info/ frågor etc dömer utifrån vad du tror. Och andra meningen säger du dig vara intresserad av kroppen.
 
Som ni kanske förstår tappade jag sugen, när dom andra gick vidare så för Katrin blev det en halkig cykeltur hem- ensam.
Vaknade till när T kom hem 04.30. Så kan det gå :D
Så att lördagen blev stillsam behöver jag nog inte skriva :D
Till kvällen bjöd vi in oss på Jutegatan på mat och mellomys.
Även där blev det super trevligt.
 
Helgens avslutning är ett minne blott- försöker tänka mig tillbaka men jag kommer inte på vad jag gjorde.
Vad T fick gjort visar sig bara man tittar ut genom fönstret
 
Fattar ni somrarna framöver?
 
Sen kom det en ny vecka, med jobb 25% som jag fick reda på kommer fortsätta denna och nästa vecka o 50% 2 veckor därefter och sedan förhoppningsvis 100%. Så nu håller jag alla tummar.
 

Idag är jag ledig, det känns faktiskt lite konstigt att inte gå till jobbet även om det på ett sätt är konstigt att vara på jobbet bara 2 timmar.
Så idag ska jag forsätta med skurtrasan. På lördag blir jag ju ett år äldre och då vill jag ha det fint här hemma.
 

Kommentera

Publiceras ej