Vilken dag

0kommentarer

Vilken lördag det blev, så produktiv har jag inte varit på länge.
Hade bestämt mig för en promenad på förmiddagen, var ensam hemma eftersom T åkt till Borås för att jobba. Varför är det så mycket lättare att få ur den där tummen bara man blir ensam hemma?
Igår var dock inte så svårt, solen lös som aldrig förr och man kände, trots att det var minusgrader att våren är på ingång. Sakta men säkert tror jag.
 
 
Efter promenaden fick syster vara testkanin. Dags att känna på jobbet lite lätt. Det blev färg och klipp. Blev så bra. Tyvärr var inte huvudet med när vi var klara, så ingen bild tyvärr.
 
Kvällen avslutades i Vinninga med släkten för att bada vedeldad badtunna och äta god mat.
Riktigt trevligt!
 
Nu sitter jag i soffan och har precis sett Melodifestivalen från SVT Play. Får hålla med dom som säger att denna deltävling inte var så värst bra.
Ärligt talat, vad finns det för krav när man söker för att komma med?
Det jag varje år funderar på är, hur dom som skriver tänker ifall dom kommer med till Eurovision...
Som denna
 
 
Tacka vet jag denna kille som verkligen gör sin grej av hela paketet.
Vissa tycker och tänker väldigt mycket om honom, men det är väl Sverige i ett nötskal. Så länge man inte är lagom, vad det nu är, blir det alltid en snackis. När bidraget drog igång fick jag en känsla av att vi har sett detta tidigare.Om jag säger Ola Salo och The Ark. Vad säger ni då?
 
 
Han kan ju iaf sin sak vad gäller musik, men med den bakgrunden är det väl inte det så konstigt.
Hans pappa är med i detta band
 
 
och hans farbror är med i
 
 
Nu håller jag tummarna för honom. :D Dags att visa att det är musik det handlar om i denna tävling.
 
 
Dags att göra något av dagen tror jag minnsann!
 

Kommentera

Publiceras ej