1 månad

0kommentarer

Härlig dag, om det bara kunde få komma fram lite sol oxå då hade det blivit många +.
 
Tog verkligen tag i saken i morse och kom upp, kanske inte direkt när klockan ringde vid 7 men närmre 7.30.
Det är väl ok?
Lagom till 10.00 hade jag gjort klart hela mig, ätit frukost- ja, allt som har med morgonrutiner att göra.
När jag satt och bläddrade i NLT samtidigt som morgonkaffet slank ner kom jag på att det är på dagen 1 månad sen jag blev sjukskriven och att det borde väl vara bra nu?
Kan man börja jobba? Lite kanske? Det är en aning tråkigt nu iaf, inte ens att äta frukost länge, bläddra i tidningen och kolla på nyhetsmorgon är roligt..
Förresten vem ska jag umgås med när reastlösheten och tristessen faller på?
 
Åkte och hämta Bella för en promenad med J.
Vi var ute i typ 1 1/2 timma, det var riktigt skönt, men som sagt den där solen hade gjort sitt.
Tack för sällskapet!
 
Behöver jag göra nått här hemma nu kanske?

Kommentera

Publiceras ej