Bra till slut

0kommentarer

Att det ska vara så svårt att alltid få en bra start......
 

Redan kväll och när jag ser tillbaka på dagen har den varit riktigt bra. Klart bättre än gårdagen.
Vet inte vad det var med mig igår..?
Hade en sådan där dag då man (läs: jag) inte känner för något, har svårt att ta mig för något och inget känns speciellt roligt.
Man undrar vad alla andra gör men ringer inte och hör efter om någon vill ses trots att mobilen ligger brevid hela dagen lång.
T var ute i Vinninga en sväng och fixa grejor på bilen på förmiddagen och på eftermiddagen hade han planer som i sista sekund blev inställda. Inte ens det gjorda att mitt humör ändrades... Känner ni så här någon gång?
Hypnotisören fick göra så att vår eftermiddag gick.
 
 
 
Den var bra men jag tror inte jag ger den högsta betyg. Det var många små missar och även frågetecken om vissa saker skulle kunna hända i verkligheten.
Jo, men jag vet att det är film, men hoppas iaf att dom ska spela in den så verklig som går..
 
Så hade lördagkvällen kommit i fatt mig.
Rastlösheten hade inte släppt min kropp. Vad gör man för att råda bot på det?
Man lagar lite god mat och öppnar en flaska vin..
Prova! Det hjälpte på ett litet kick. :D
 
Mätt och belåtna tog vi en kort promenad för att vara lite frusna när vi kom in igen och kröp ner i ett varmt bubbelbad.
 
Jo, lördagen blev lite bättre och somna fort och gott gjorde jag oxå :D
 
Dagen då?

Gjorde oss klara och gjorde ett besök på staden, har samlat på oss väldigt mycket presentkort/ rabattkuponger som vi tänkte att det var läge att bli av med.
 
Första stoppet blev på Cheapy. Braständare är alltid bra att ha. T har medlemskort där och det gör att man får rabattkuponger, denna gång på 100:-. Inte illa när man köper något och betalar med kupong och får hela 1 krona tillbax... i kontater :D
 
Vidare mot Cervera.
Fick detta paket förra året..
lr var det året dess för innan?
Har iaf använt det högst 2 ggr
och tror det redan var efter 1:a
gången försvenn en kniv.
Vad då irriterande?
Tror det kan följt med i skräpet
när man skrapat av tallrikarna.
En sådan där sak man kan irritera sig
på hur länge som helst.
Men nu har jag iaf dessa som reserv, ifall
olyckan skulle vara framme igen
plus att man på Cervera kunde läsa
"utgående produkter"
Ja, det är väl klart...
T har även varit ute efter nya knivar.
 
Och med tanke på det
fick även ett set om 3 Global knivar
följa med hem.
 
 
Ikväll har vi fått ur den där
tummen som suttit så länge och
så långt in på mig :D
och tagit tag i våra blommor som
växt ur sin krukor för längesen..
Kollat på tv och jag fått i mig lite mat. Super god!
 
Hemmagjorda kycklingburgare
 
 
 
Är det nu man ska lägga sig och ladda för en ny vecka som förhoppningsvis blir den sista som 100% sjukskriven? Men jag ska inte ropa hej än. Och det viktigaste- behöver få svar på MTR som gjordes i fredags.
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej