Glädjande nyheter

0kommentarer

Att man blir helt utslagen efter magsjuka. Lägg till en stark dos huvudvärk på det och ni har mitt tillstånd.

Huvudet är såpass klart att man vill göra massor av saker men orken har verkligen inte hittat tillbaka.
 
Det är tur att man fick detta trevliga brev på posten
igår annars hade det vart den värsta dagen på
bra länge.
Så 8/6 ska vi får se våra kära vänner i kyrkan.
Denna gång ska jag vara ute i tid och hitta något
riktigt snyggt och matcha ihop med min man. :D
 
Har visserligen tyckt jag varit lite "pluffsig" om
magen. Kanske kan det bero på dom smärtstillande
tabletterna jag äter, det kanske ni att man samlar
mycket vätska av smärtstillande.
Jag vet med säkerhet att det blir så av alvedon
och ipren.
Så det underlättade ju förstås när man inte
fick behålla något i magen.
Och med maginfluensa, som min farfar
sa i sina bästa dagar,
sitter man ju där man sitter :D
Han va söt han. Vad jag saknar honom!!
 
Imorgon blir det iaf ett nytt besök på VC
och denna gång får man vare sig man
vill eller inte sitta och vänta på drop-in.
Ska lämna lite prov också, så dom kan
se om min ämnesomsättning behöver
göras något åt.
Men det är "piece of cake". För att få ordning på det är det endast en liten tablett man behöver ta. Men först o främst behöver jag få ordning på min "hjärntrötthet" så jag kan komma tillbaka till mitt kära jobb. Saknar såklart alla jag jobbar med men även mina kunder.
Hoppas dom håller ut. Jag är påväg.
 
 
Nu ska jag nog kika lite klänningar..... www.bonprix.se har några riktigt snygga likaså www.zalando.se

Kommentera

Publiceras ej