Lite bättre

0kommentarer

Är på aningens bättre humör just nu. Fick samtal från T för ett tag sen, han behövde inte jobba natt och det tycker jag alltid är en trevlig överraskning. Dock hade det väl varit passande då pengarna inte kommer flöda denna månad precis men det är väl bara att rätta mun efter matsäcken så brukar det lösa sig. :D
 
Har fått i mig lite mat... äntligen
Sen jag blev "sjuk" tycker jag att det dröjer inte lång stund efter jag ätit så är jag lika hungrig om inte mer, nästan så man mår illa.
Förhoppningsvis, trots att det var ett tag sen jag var på gymmet har min kropp fortsatt förbränna precis som jag skulle träna nu... Inte helt illa men jobbigt att äta massor och sen behöva göra det 1- 2 timmar senare.
Jaja, det löser väl sig också.
 
 
Nu ska jag sätta tv på play och se sista Inkognito. Skönt det är när man kan spola reklamen.
 
KRAM

Kommentera

Publiceras ej