Mera, starkare Tack!

0kommentarer

Jaha o där kom bakslaget eller rättare sagt så kom det redan igår. Huvudet sprängs snart så jag hoppas på starkare tabletter då Ipren och alvedon inte hjälpte.
 
 
Seg är verkligen mitt andra namn.
Eftersom jag försöker leva mitt liv så normalt det bara går brukar jag ställa klockan så man inte får det så där sjukt jobbigt sen när man måste gå upp i tid, ni vet nog hur det är typ efter semester o så där.
Men de senaste dagarna har det bara varit att glömma att komma upp i tid.
 
Får hoppas att huvudvärken släpper med dom nya tabletterna så jag kan försöka leva lite mer normalt. Man blir ju sjukt seg i kroppen av att ha huvudvärk och det är inte så värsta trevligt när man tror huvudet ska sprängas bara för man behöver göra lite frukost...
 
Idag ska jag iaf prova att trotsa värken och göra mig klart. Ska luncha med I och jag tänker att känner man sig snygg så blir det lite lättare.
Så det är väl dags...
 
 

 Kram

Kommentera

Publiceras ej