Spontant

0kommentarer

Då var sista dagen i denna vecka kommen.
Inte för att det egentligen spelar mig så stor roll
för min kommande vecka ser ut som veckorna
gjort det senaste. Skillnaden är att på fre ska
jag infinna mig på KSS.
Ska bli skönt att äntligen få ett svar på vad det är
som händer i kroppen. Om dom nu kan få fram
något.
 
 
Sitter fortfarande i morgonrocken,
med kaffekoppen, i soffan och såklart nyhetsmorgon.
Kan tro jag är pensionär. Det roliga jag har på
(var)dagarna, är när posten kommer :D
 
 
 
 
 
 
Igår var vi bortbjudna ganska spontant till goda vänner. De bjöd på tacos. Det är verkligen en rätt som går hem hos alla. Man sitter och plockar av sina favoriter och det är en måltid som känns aldrig tar slut- på gott och ont.
Efter maten intog vi soffposion för P3-guld galan. Halvlyssnade mellan allt vårt prat och fascinerades av vissa saker.
Vad hade Loreen på sig?
Hon är jätte duktig men är det någon mer än mig som knappt hör vad hon sjunger? Samma gäller när hon blir intervjuad. Artikulation är inte hennes största sida :D
Linnea Henriksson skulle nog valt en liite längre kjol alternativt bett att dom inte filma henne bakifrån..
 
Mätta och glada och lite nervösa åkte vi hem fram mot små timmarna. Nervositeten la sig snabbt när vi kom hem, huset stod kvar trots att Katrin glömt ljus tända när vi åkte på middagen. Dags att lära sig gå ett varv innan man går genom dörren kanske..??
 
 

Hinner inte mer. Ska på söndagsmiddag hos mormor, vet inte om det passar sig att komma i morgonrock? :D
 
Kram på er!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej