Införskaffa nytt

0kommentarer

Hade hela min kväll planerad, in i minsta detalj, eftersom mycket ska bli gjort innan lördagen hinner komma ikapp. Men på något konstigt sätt, tror jag vet varför, blev jag så sen från jobbet- hela 40 min.
När jag började inse att klockan skulle springa iväg bestämde jag mig att låta den ticka. Olyckan var redan framme och jag kunde inte göra annat än bara ta det lugnt och bli klar när jag blev klar.
Tyvärr blev dagens träning inställd.
 
Eftersom jag var hemma i mycket bättre tid än planerat var det likabra att fortsätta vara effektiv så jag började damma av och skulle pynta till det med riset jag hämtade i söndags på vår otroligt roliga promenad.
Anna, nästa gång bestämmer jag stig :D
Blir så trött på mig själv. Vart är alla fjädrar jag har köpt?
Hur kan saker och ting bara försvinna?
Får helt enkelt köpa nya imorgon, då kommer jag säkerligen hitta dom andra någonstanns här i gömmorna.
Så det blev inte så mycket av med mitt pynt som ni förstår.
Egentligen känner jag att påsken är alldeles för kort för att hålla på och pynta men lite fint ska jag väl få till.
Tror jag känner att det är lite motigt också för att Tobias är sjuk. Annars hade det varit lite lättare att hjälpas åt, då blir allt mycket roligare och framför allt- det tar kortare tid.
 
Att sockernivån började sjunka gjorde sitt så iställer för att bara irra omkring struntade jag i allt, lagade mat och tog en öl och såg sista avsnittet med dom underbara familjerna...
Det var gott må ni tro.
 
 
 
Känner att mina ögon går i kors.
Imorgon blir nog en lika galen dag som idag så jag behöver all sömn jag kan få.
 
God natt
Kram
 

Kommentera

Publiceras ej