Klockan går fort när man har roligt

0kommentarer

Den vanliga kvällsrutinen har infunnit sig. Båda två ligger under täcket, jag med datorn iknäet- bloggar samtidigt som jag slötittar på tvn, kollar facebook och chattar med någon, Tobias avklarar ytterligare något/några avsnitt av Jim´s värld.
Jo, men mer sociala kan man ju vara. :D
 
Har ni haft en bra helg?
 
Vår helg, enligt mig, har verkligen varit till belåtenhet.
I fredags svirade jag om väldigt fort efter sista kunden så vi inte kom allt för sent till Källby där det stod räckor och paj på menyn. Härligt när man kan be om något annat eftersom jag gärna vill kunna se dagen efter :D
Men fredagar som ni vet, är ju inte den mesta livligaste dagen på veckan så för vår del blev det inte så sent.
Det gjorde inte nått, snarare bättre att komma hem för att lägga sig eftersom det på lördagen (läs: igår) var träning på Toyota. Ja, ni läste rätt. Sirius hade vårshow på Toyota. Det var prova-på pass, utställare och tävlingar.
Tur att vi kom, (Jenny), eftersom resten inte var så "prova-på" sugna :D
Så först provade vi Sofias Showtime pass- ett väldigt bra danspass, med toppen musik, där hon blandat lite olika stilar och musik från förr o nu. 
Hoppas verkligen man kommer kunna hitta det på schemat när jag är redo att gå in i en sal.
Näst på tur stod ett smakprov på Mallis tabatapass. Ett pass där man jobbar i block och varje block består i 2 olika delar ex höga hopp och armhävning. I 20 sek kör man höga hopp- vila 10 sek- 20 sek armhävning- 10 sek vila och detta upprepas i 4 minuter.
Vi körde i ca 15 min och jag dog typ av det. Så jag kan slänga mig i väggen då det "riktiga" passet är 55 min. *puh* Men egentligen ska man kunna köra enbart i 30 min, fatta vilken effektiv träningsform.
 
Lagom slut i musklerna for jag hem för att förbereda för kvällen.
Middag men underbara kollegan med sambo.
 
Hade så mycket att prata om att, iaf jag, blev chockad över att klockan redan var 02.00 när vi kände att det var dags att bryta upp.
Härligt att vi trivs så bra ihop. Längtar tills nästa gång :D
 
Att dagen började lugnt kanske ni förstår :D
Men när klockan började bli kväll fick jag äntligen tummen ur för att förbränna gårdagens intag. Jag är på gång
 
Nu ska jag få lite skönhetssömn. Imorgon börjar mitt liv på allvar och som Tobias sa, semestern är slut :D Visst är han underbar?
 
God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej