Mycket på kort tid

0kommentarer

Då ska man snart tacka för denna vecka och ladda för en ny.
Slutet på veckan har varit toppen. Planer som blandats med spontanitet. Kombinationen kan inte bli annat än bra.
 
I fredags hade jag och Tobias egentligen pratat om att besöka Pirum för ytterligare en skaldjursbuffékväll men jag har börjat tröttna på att ha allt i huvudet, fråga om vi ska gå hit eller dit osv så det blev helt enkelt vanlig fredagsmys med tacos och som grädde på moset fick vi besök av Mattiaz, Anna och en låda vin.
Det var inte annat än man blev lite full i skratt när man tänkte på onsdagens besök hos läkaren.
"Dricker du alkohol?
K: Ja.
Hur mycket?
K: Normalt. Ett glas vin till maten någon dag på helgen. Inte ens varje helg, eftersom jag jobbar varannan.
Ok, inte starksprit varje dag?
K: Öh... neeej!"
Så efter 3 liter vin och whiskey för vissa var det verkligen dags att avsluta. Spontant blir alltid trevligt.
 
Att jag var trött och huvudet gjorde sig påmint när klockan ringde på lördagen, behöver jag nog inte skriva :D
 
Dagen jag egentligen inte såg fram emot,
hade kommit. Det var klart jag ville åka till
Mösseberg Spa med jobbet och fira
Victors födelsedag. Men att ha så mycket
att göra på samma dag kan jag tycka är
jobbigt. Kan uppleva att jag inte är fullt
närvarande för jag måste passa tiden för
kommande "aktivitet", känner mig också lite
otacksam. En person har fixat och ordnat
saker som man inte har tid att njuta av till
fullo.

 
 
 
Helgen avslutades med härlig vårsol på Spiken, där det var påskamarknad, med goda vänner.
 
Nu välkomnar jag påsken
Kram

Kommentera

Publiceras ej