Toppen helg

0kommentarer

Oj, vad fort tiden går.
Helgen är redan slut.
Hur har er helg varit?
 
 
 
 

 
Vi haft vår gode vän från Gbg här
denna helg.
Härligt att gästrummet används :D
Så när jag kom hem från jobbet i fredags
hade han och Tobias redan börjat laga mat.
Är det inte härligt så säg.
Vi åt och drack och babblade en hel del.
Lagom tills jag kände att nu får det vara nog
för jobbet kallade även på lördagen
 
knackade det
på dörren och in kom A.
Då kunde ju inte jag annat än att stanna
uppe för att prata lite med henne men när
klockan närmade sig 02.00 tiden fick jag
inse fakta och krypa ner.
 
Som sagt, klockan ringde som vanligt även igår och trött och lagom seg som är förståligt men självförvållat tog jag mig ur sängen.
Det gjorde det förstås lite lättare att det endast var mellan 11-13 så jag ska väl inte klaga..? :D
Åter hemma fixade jag gårdagens diskberg och allt som jag tänkte att jag inte skulle orka göra idag.
Härligt att man lärt sig vara ett steg före :D
Efter en kort promenad i det iskalla vädret, men soliga var det på tiden att korka upp igen
Det stod ihopflyttningsfest på schemat.
Våra vänner P o S tog sitt förnuft till fånga och beslutade att deras adress skulle vara Lidköping istället för Gbg och det firades igår.
 
 Visste inte hur jag skulle känna mig. Har inte festat ordenligt sen....... ja, när var det?
Det gick strålande.
Efter väldigt god mat, dryck, och så klart Mellofinalen som vi fick kolla på med en väldigt bra låt som slutlig vinnare drog vi oss mot där allt händer i denna lilla håla. Harry´s.
Jag och A gick runt medans killarna hamnade vid spelborden. Det gör mig verkligen ingenting :D
Det var helt ok med folk, kanske inte så många man kände men vad gör det. Jag hade super trevligt iaf. Dock fick det ett lite tråkigt slut men inget allvarligt.
Idag har det som ni säkert förstår varit lugna gatan här hemma.
Lagom till bandyn kom A o M med bakfyllemat. Nu håller vi tummarna på tis.
 
 
Imorgon startar sista veckan som sjukskriven (50%). Känns bra att man är så pass på banan att man får sitt liv "tillbaka", har kommit på att jag har väldigt svårt att se mig som sjuk.
Tror faktiskt jag ska krypa ner. Blir inte roligare :D
 
God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej