Tv tid

0kommentarer

Oh, jag som trodde min tv-kväll var slut och det var dags att krypa ner så man orkar upp imorgon.
Men mina favoriter, Fredrik o Filip med Hissen, har bytt dag så mitt tv-tittande fortsätter en lite stund till.
 
När jag väl kom ur sängen imorse, 1 timma senare än beräknat. Det är inte alltid så smart att ta en tupplur vid 17.00, för när jag fått ner några rader här trodde jag att sängen kallade. Aj, vad fel jag hade.
Det som gör det bra att komma upp senare än man tänkt är att man får en raket i rumpan och sätter fart med saker man vill få gjort innan jobbet.
Gjorde ordning matsalsbordet med en ny duk och härliga ljus, kände verkligen att ett nytt bord står högst på min önskelista. Vill ha ett ovalt så man får plats massa folk.

Idag började min sista vecka, som jag skrev igår, som sjukskriven. Känns så sjukt underbart. Måste tillbaka till jobbet.
Behöver ha mer tid på jobbet till saker jag har som ansvarsområde.
Som att fixa hemsidan. Kopparsalongen
Härligt att man kan det där med multitasking
 
Så jag fick ta med lite jobb hem.
Vi har super bra erbjudande just nu
 
 
från Maria Åkerberg
Ett märke med svensk,
ekologisk hudvård.
För er som vill veta
vad ni lägger på er hud.

Bra produkter för en väldigt bra peng.
(Tyvärr har jag blivit allergisk mot dessa, men när jag kunde använda serien var det den bästa jag haft i hela mitt liv.)
 

Klockan ringer tidigt imorgon.
Kram
 

Kommentera

Publiceras ej