Vill inte

0kommentarer

Krupit under täcket, bredvid min förkylda hälft.
Trodde vi skulle klara oss men icke. Eller jag hoppas iaf att jag klarar mig. Jag vet, men när det gäller sjukdomar får man vara självisk.
Nu är dock var och varannan sjuk så det är nog inte så konstigt. Hoppas bara min immunförsvar är starkt nog.


Efter att jag jobbat mina timmar idag drog jag mig bort till sjukhuset för ytterligare en röntgen. Denna gång var det dags för hals- och bröstrygg.
Eftersom neurologen inte hittade något på ryggmärgsvätskeprovet, vilket förstås är bra eftersom dom i huvudsak letade efter tex MS. Det klarar jag mig verkligen utan.
Det tackar vi för.
Men som avslutningsvis gjordes en sista röntgen idag. Så om en vecka fr jag svar, som förmodligen visar att jag inte har nått fel och då är det dags för Katrin o "Gud" att göra vårt ;D
Nu hoppas jag läkaren på VC fått iväg remissen så jag kan fortsätta kriga.

Påvägen hem från sjukhuset lät jag pizzerian laga våran kvällsmat.
Hade bestämt att jag skulle lyxa till det, eftersom jag blivit lite ordningsam med utemat. Inte bara för den är onyttig utan även ekonomiskt. Man fick tänka om en aning när man blev 100% sjukskriven och det sitter kvar. Härligt att man kan lära sig något.

Resten av min vakna tid ikväll planerades det lite inköp inför påsk.
Kommer bli himla trevligt ;)
Härligt när det blir så bra när folk träffas. ;D

Nu behöver jag få några timmars sömn.
God natt!

Kommentera

Publiceras ej