Verkligen dags!!

1kommentarer

Oj nu har sängen ropat på mig ett bra tag.
Imorgon väntar tidig jobbstart. Har inte varit på jobbet sen...... Ja, det var väl innan jag blev sjukskriven.
Jobbade givetvis mina 2 timmar idag också. ;)
Hör o häpna, vet egentligen inte om jag ska skriva detta, men ingen huvudvärk idag. Bara det där konstiga trycket i huvudet.
Kom underfund med att det kommer mer tydligt då jag måste ta i... O vissa stunder i ens liv är det ju så ;) *låter er fantisera fritt ;) *

Gick trotts tryck när jag tar i väldigt bra när jag tog mig dit jag velat ta mig i flera dagar... Veckor... Månader...
Nu hoppas jag bara det håller i sig och att inget kommer i dess väg, även om jag hoppas dom kan hitta nått, om än, litet fel på kommande röntgen 25/3.
Den var visst inte lika akut, tyckte doktorn...
Det bästa, om det nu går, med att dom hittar något är att alla som tror dig veta vad jag lider av kan vara tysta i fortsättningen. Doktorn ger det en sista chans men jag har ett ess, eller som jag förhoppningsvis kommer kalla X- kung-, i rockärmen.. Kanske snart dags att plocka fram det ;)

Nu är det iaf dags att blunda.

God natt!!

1 kommentarer

Linda

12 Feb 2013 00:14

Tänkte på det med att folk tror sig veta vad du har för åkomma, när jag funderat har jag mest bara kunnat konstatera vad jag INTE tror att det är. Så olika det kan va ;o)

Kommentera

Publiceras ej