Trott

1kommentarer

Nu sitter man i soffan och har tryckt i sig tva ol o en varm macka, va iofs for en stund sedan men anda.
Kollar pa Survivor Man, han ar fasen inte klok. 

Dagen har spenderats vid Niagara Fallen idag, ganska mycket vatten :)
Da blir vara vattenfall hemma VALDIGT VALDIGT sma. Nar man gick dar var det som att det regna, det var sa blott och mycket vatten i luften sa man blev ganska blot nar man gick pa vissa stallen.
Vi gick in till staden som ar brevid, josses som det sag ut. Massa blinkande skyltar etc. sag inte klokt ut. 
Sen akte jag, mamma, niklas, maria och victor upp i "parisehjulet" sa vi kunde se ut over hela stan och se fallet ovanifran. Det var valdigt maktigt. 

Imorgon blir det avfard mot en marknad. Det finns ett folk har som lever som dom gjorde pa 1800- talet och det ar dom som har marknaden. 
Det kan bli intressant att se, tyvarr sa ar det ju inte sommar for da var dom tydligen ute och grejade i markerna och sa. Vi far val se hur det ser ut. Man ser sakert lite hur det gar till.
Pa kvallen pratades det om att det skulle grillas, det vore valdigt najs. Har blivit sisadar med maten.
Det finns valdigt manga olika satt att lagga upp sin dag.
Sjalv ar jag sa att jag laggar mycket tid pa mat och speciellt om man ar nagra vanner eller bekanta. Da tycker jag det ar trevligt att sitta och ata o prata.. lange.... Riktigt socialt. 
Far nog gora det nar jag kommer hem iaf. Da har man lite tid man ska "ta igen" med sina kara vanner. 

Nu ar batteriet typ slut, och jag ar valdigt trott sa det ar val bast att sluta.

aterkommer sakert snart igen

1 kommentarer

saara

11 Apr 2009 17:01

Åh vad häftigt, jag vill också till Niagarafallen! Men vad menar du med att det inte är riktigt vattenfall i sverige? vaaaa?? haha;D

Kommentera

Publiceras ej