Första dagen

0kommentarer

Då var första dagen efter semestern gjord. Helt okej, hade massor att göra. Stod o klippte HELA dagen, det är FAKTISKT jobbigt, ja, jag vet det låter fjantigt men så är det.
Fast det bästa är väl att ha varierat schema, men de är inte alltid man kan få som man vill.

En sak har jag iaf konstaterat: FAN VA ALLA KLAGAR!!
Visst det gör jag med ibland, men nu tänkte jag på en specifik sak nämligen Sveriges väder!
Det blir ju faktiskt inte bättre än vad ni gör det till. Blir nog inte mer sol för ni klagar att det inte vart tillräckligt för eran del.

Saknar man solen får man göra som oss, åka till den. Alfred nu börjar nedräkningen, tittar på filmen då och då och känner mig SÅ stolt, Du är ju hur bra som helst!!
Kommer snart kunna numren utantill. :D
Nej så farligt är det inte men det är ju helt underbart att se, får gåshud varje gång.

Direkt när jag kom hem från jobbet kom Ida och hämta mig för nu börjar våra nya liv, så det fick bli 5:an i Råda.
Tror vi kom fram till en smart plan, får se till att vi inte slöar till oss och att det blir bortglömt bara, eller hur?
Efter promenaden blev det mat, det behövdes verkligen fyllas på.
Slog oss ner i soffan och tittade på



medans vi åt. Skönt att bara sitta där och slappa efter jobbet. Det är så skönt när man tränat då känner man sig värd att BARA sitta.

Och nu ligger man här IGEN, i sängen och det är dags att vila upp sig för en ny dag!!

God Natt!!!

Kommentera

Publiceras ej