Tiden

0kommentarer

Att man kan tänka sig olika runt en o samma sak, helt otroligt. Iofs är det så med allt men hur ofta har man inte hört
"KOMMER SNART"
Men vad är snart??
Eller "BLIR INTE SÅ LÄNGE"
Jag borde lärt mig att det inte finns "snart", det är endast ett ord som fyller ut.
Det jag lärt mig är väl att dtrunta i det och bara göra mitt, det har tagit ett tag men de kom.

Helt fantastiskt att vi från FÖRSTA början kommer från samma ställe men att vi blir SÅ olika.
Skönt är väl det oxå, hade ju inte vart så kul om det gått runt massa KATRIN överallt. Fattar jag med.
Men det man kan börja fundera på är ju hur vi, om man ska hålla sig till detta ämne, blir så olika.

Vissa verkligen skiter i det, vissa lär sig aldrig och vissa föds verkligen med det.
ATT HÅLLA TIDEN!!!!

Är väl bara lära sig att de som inte lärt sig än kommer kanske aldrig lära sig!!



Har precis fått i mig lite frukost. Tobias gjorde ordning så man fick ligga kvar i sängen. Det är inte helt fel.

Händer idag då??
Bra fråga. Det har jag inte riktigt kommit underfund med än. Ska till Linda och fixa mina naglar. Du är verkligen toppen.
Har funderat på att ta bort akrylen men sen är det ju så lätt att få tid hos henne jag hinner glömma bort att jag tänkt ta bort det innan jag sitter hos henne o naglarna är toppenfina igen.
Det har ju funkat så bra, som Tobias sa, så det ska kanske vara så.

Sitter här och funderar på om man kanske skulle ta sig till Borås ikväll och käka på Vinci. Inget allvarligt för min del, känns det som, men det vore kul o göra nått det sista o här i stan kan man ju nästa menyerna utantill. Iaf Harry´s.

Får väl tat mig ur sängen om något överhuvudtaget ska hända...

Kommentera

Publiceras ej