Söndag... igen

0kommentarer

Ligger i soffan och vilar, ska se på "Spårlöst". Har väldigt ont i huvudet, vet inte vad det är men det kan bero på att jag ständigt är täppt i näsan och har svårt att sova pga det. Hoppas det blir bättre snart, känns som att jag inte får tillräckligt med syre till hjärnan. 
Kanske blir lite bättre om jag får vila idag.. som alla andra söndagar. :D

Vad har hänt sen sist då? Skulle var så duktig med att skriva här tänkte jag men har varit helt slut efter jobbet denna vecka och förresten va har man att skriva när det enda man gör är att jobba o komma hem.. äta o lägga sig.. ??

Va iallafall ledig i måndags och då fick vi gjort en hel del eftersom jag tyckte att Tobias oxå kunde vara hemma. Tycker det annars är lite jobbigt att han är hemma när jag är ledig. Får inte gjort nått.

Sen blev det jobb resten av veckan tom lördag.

I fredags satt jag framför tv o bara tog det lugnt helt själv. Tobias var på After Work. Och jag hade sagt att han INTE fick ringa mig när han skulle åka hem. 
Men när klockan va ca 4. 20 pep det i mobilen och det stod att han missat bussen o jag fick komma o hämta han i Skövde om jag ville men det blev ett.. NEJ på den frågan. Han fick sova hos en jobbarkompis o jag hämtade honom efter jobbet i lördags.

När vi kom hem började jag jobba med hemsidan, det tog en bra stund eftersom jag samtidigt ska kolla runt på internet och även på tv:n.  
Sen blev det melodifestivalen. Helt ok festival men jag vet inte riktigt om det va den bästa som vann..


känner att ja inte riktigt är i form. Blir väldigt tråkigt detta.
Får se om jag återkommer senare.

Kommentera

Publiceras ej