Väntar på pajen

1kommentarer

Nu sitter jag i soffan... IGEN! Ska vara helt ärlig har inte gjort nått annat idag. Käkade lite mat med Sara och Matte förut och vek lite tvätt innan det. Men annars har det varit tv.n för mig.
Helt fantastiskt, va ute igår men nykter ändå är det samma visa.. Soffan! Tragiskt.  Funderade förut på om man skulle vara hemma tills vi åker för att spara pengar + att man har lite ork att göra saker på söndagar. Eftersom jag jobbar varannan lördag så är man lite rädd om helgerna för man hinner inte med så mycket mer än jobb på vardagarna..
Ska försöka komma ihåg allt detta när helgen kommer krypande.

Nu dukar Tobias fram för blåbär och hallon pajs ätande. Ska bli mycket gott. Så man får i sig det dagliga sockerhalten. 
Håller på att titta på Singing Bee, lite kul o lyssna på hur folk sjunger. Att dom kan me???!!
Sen blir det nog Wipeout, får se vad det är för program.
Känner att jag inte har så mycket mer att tillföra här. Får se om jag återkommer senare.
Nu ska jag äta paj!

1 kommentarer

Saara

13 Mar 2009 18:26

Varför kommer ni aldrig hit med paj va? Vi har ju kaffe ;)

Kommentera

Publiceras ej