Så olika...

1kommentarer

Ligger i sängen och zappar, INGET bra på tv:n. Kan det bero på tidpunkten tro?
Kom hem för en stund sedan från familjen Lövberg.

(från Pappas 50-års kalas -07)

Bjöd in mig själv på middag. Det stod kycklingsallad på menyn. Helt ok mat men nu skriker magen efter mer. Åt väl inte tillräckligt men var väl inte så sugen på den maten.
Kollade på lite tv, tjata lite skit o drack kaffe sen var klockan alldeles för mycket, egentligen, så det var dags att cykla hem. Det var faktiskt väldigt skönt.
Några fåtal personer var ute och gick. Det är ju egentligen väldigt skönt att ta en liten promenad/cykeltur på kvällen innan sängen. Det negativa är väl att man piggnar till lite av den friska luften.

Idag har det varit jobb dag som verkligen rann iväg. Inte så många som jobba o det är som jag skrivit förut lite skönare på ett sätt.

Nu som sagt ligger jag i sängen, borde väl borsta tänderna och släcka lampan. Tyvärr har jag lite svårt för det ikväll, är ensam hemma för Tobias är i Sthlm. Är nog beroende av att ha någon brevid mig, jag vet det låter fjantigt kanske eftersom man ändå sover men jag har någon konstig grej för mig, jag måste få prata av mig lite innan jag sluter ögonen och det är ju lite svårt när man är ensam. Visst kan jag prata med mig själv och man säger ju att man får bäst svar av det.

Men ibland är det tusan bäst att prata med sig själv eller åtminstone hålla vissa saker för själv. Att jag aldrig lär mig....
Helt otroligt att man kan vara så nära på vissa plan men SÅ OLIKA på vissa. Bestämde mig förut att jag kommer köra mitt race så får du/ ni göra hur tusan ni vill.

Nu ska jag ta tag i tandborsten och (Ida & Susanna) i salvtuben och sen äntligen sova så jag kommer upp imorn. Är ju faktiskt LEDIG. Då ska vi komma ett steg närmare mål här hemma.

God Natt!

1 kommentarer

Ida

03 Nov 2009 15:48

you go girl! =)

Kommentera

Publiceras ej