Ny Vecka- Nytt Liv

0kommentarer

Maten visste vart den skulle tagit vägen, är helt proppmätt efter en lunch av alla möjliga rester som fanns i kylen. Så skönt o bli av me allt det där.

Njuter av sista dagen, imorn börjar jobbet 7.30 som tur är slutar jag tidigt.

Dagen började väl inte så himla bra egentligen. Vaknade, gick till toan, titta mig i spegeln och va fick jag se. Jo, ett svullet öga. Jag orkar inte mer! Vill helst inte se ut så här när jag kommer till jobbet imorn.



Ringde 1177 och fick rekomenderat att åka till vårdcentralen, där har dom ju nu för tiden Drop- In.
Tänkte att nu när skolorna dragit igång och alla börjat jobba är det nog inte så mycket folk på Guldvingen, ack så fel man kan ha. Var 8 stycken före mig och det gick ju inte i raketfart precis, tog nog närmare en timma innan jag kom ut till bilen igen. *puh*
Inte riktigt vad jag tänkt idag men nu hoppas jag att salvan jag fick ska hjälpa.

Tog en tripp på Kicks påväg hem, behövde ha ett överlack och då följde även ett vanligt lack o en remover också med.. konstigt det där.. :D
Var även tvungen att gå förbi jobbet, har ju faktiskt bara varit där 1 gång på semestern så de fick bli en tur till. Kollade hur bokningarna var och insåg att jag börjar med jätte bra kunder imorn.

Nu ska jag sätta mig ute i solen, med en kopp kaffe (men det kunde ni väl lista ut vid detta laget) och fixa mina naglar.
Sen hoppas jag att jag får sällskap av I ikväll nu när våra nya liv börjar.


Ha det gôtt!

Kommentera

Publiceras ej