Ensamhemma Mys

1kommentarer

Magen är full med mat och rumpan är nersjunken långt i soffan, snart börjar andra delen av Män som hatar Kvinnor.
T är på fest hos E, faktiskt lite skönt. Har börjat lära mig att vara själv hemma.
Man måste få vara då och då på SITT håll.

Det var ett tag sen jag var här, trodde ni att jag glömt av/ struntat i det?? Nope där har ni fel.
Vårat internet strulade i tisdagsnatt och det var först i dag vi fick ordning på det. T kom på att man kunde göra en total återställning av modemet eftersom det var det som krånglade. Att vi inte testa det tidigare...
Man är inte alltid så snabbtänkt :D

Som jag skrev sist hade jag mycket på mitt schema i onsdags.

Jag var ledig och T började med att jobba hemifrån för att vi skulle kunna, när det passade sig, åka till MC- konsult.
Hade varit o kollat på en HD, men som jag skrivit tidigare hade vi inte riktigt enats om färg. T ville givetvis ha svart medans jag ville ha röd.
Nu var tiden kommen!
Det blev en röd
Så nu står denna pärla hemma hos oss. (Det ska monteras lite attiraljer sen är det bara tuta o köra.)

Lunchen intog jag tillsammans med V på Henry´s. Väldigt smarrigt. Vi prata o prata o prata. Och jag tror allt är klappat o klart. Håller bara tummarna för att I fortfarande tycker om sina vänner efter påsk.
Tiden vet jag inte vart den tog vägen. Men med så gott sällskap, det är som man brukar säga: "Tiden går fort när man har roligt"
Väl hemma igen åkte förklädet på o maten kokade på spisen. I & M var bjudna på mat o filmkväll, Wallander- Vålnaden. Den var riktigt bra, fast det tycker ju jag om dom flesta. Svenska filmer är jag VÄLDIGT svag för.

Torsdagen var det jobb som vanligt. Jobbade sent vilket betyder: 11-20.
Fredagen lika så: 11-18. Det är en väldigt skön dag.
Kvällen blev en skön hemmakväll med (hemmagjord) Kycklingkebabtallrik, chips m. dipp o avslutningsvis kaffe o chokladbit.
Underhållningen bestod av Let´s Dance och jag tycker det var helt rätt att Mattias vann.

Idag var det jobb igen, kom upp i riktigt bra tid så när jag åkte till jobbet hade jag hunnit köra en tvätt maskin och hängt upp det o startat nr 2 som T senare fick ta hand om.
Timmarna rullade på snabbt och det var dags att ta tag i systerysters hår. Det var ett tag sen kan man säga. Jag säger som jag brukar "Skomakar´ns barn......"
Närmare 17 tiden var jag hemma igen och det var riktigt skönt.

Så dessa timmar har lagts på Strykbrädan, vikt tvätt, agerat taxi o nu ska jag enbart titta på Män som hatar Kvinnor.

1 kommentarer

Ida

27 Mar 2010 23:47

äsch, jag aldrig riktigt gillat er från första början ;)

näe men seriöst, jag tror att jag helt plötsligt, bara så där blev helt sjuukt upptagen då faktiskt. väldigt stressig. vi får ta det en annan dag.. men det går kanske inte, oj vad synd :)

Kommentera

Publiceras ej