Tiden går fort när....

4kommentarer

Idag var det tidig uppgång. Inte alltid kul men när man tänker på att man får gå hem kl 15 blir allt mycket lättare. Då ska jag ha date med V för att fixa det sista. Det ska bli så HIMLA roligt. Sen behöver jag börja packa, mycket ska ner och stuvas in i bilen. Kommer bli TOPPEN!

Sen får vi se vad som händer ikväll....
En middag kanske, ett glas vin kanske så här på en tisdag. Det var ju trotts allt 7 år sen det blev VI!



Men det kanske bara jag som är lite fjantig och vill uppmärksama denna dag.
Vi får helt enkelt se.

Nu ska det plattas hår o borstas tänder.

4 kommentarer

Virre

30 Mar 2010 09:49

Gävle är en sjukt stark gissning :D



Lika bra vi börjar packa lite idag också tänlte jag på... i alla fall försöker hämta alla grejer för det blir nog rätt stressigt annars.

Hoppas att du har tid med det innan det blir hem och mys, mys och gulli gull ;) För det klart att det ska firas!!!



Ladda inför eftermiddagen - Kramar

Anonym

30 Mar 2010 16:27

håller med virre, klart ni ska fira!!!! inget å tveka på...

Linda L

03 Apr 2010 21:56

Herre Gud 7år!!! När hände d eller???? =o)

Måste oxå säga att jag gillar ditt ord TOPPEN!

Å när jag ändå skriver så måste jag passa på å berätta att jag drömde om dig i veckan, drömde att du å nåra kompisar öppnat en egen salong, i GULDFYNDS lokal å lite av galerix. D vore väl nåt? =o)

Sanna

06 Apr 2010 20:47

klart att det ska firas - 7 år!!! shit, det är ju en hel evighet. bra jobbat! ;)

Kommentera

Publiceras ej