TM entreprenad

1kommentarer

Sitter djupt nersjunken i soffan, har precis kollat på hela Luftslottet som sprängdes, borde gå ner till tvättstugan men soffan är väldigt skön.

Snart är denna helgen till ända. Den har varit väldigt innehållsrik så på ett sätt är det skönt att det är över. Men jag tycker att det är roligt när det händer mycket saker.
När jag bloggat klart i fredags tänkte jag kolla klart på luftslottet som sprängdes eftersom jag ändå var ensam hemma men när jag fick se att kl var närmare 03.00 kände jag att sova var på sin plats.

Kl 09.00 igår ringde klockan. Skulle ta en sväng på stan med I. Gick upp, fixa till mig en aning för jag kände att jag inte riktigt ville visa mig så här.
(var så fascinerad över hur håret såg ut, så jag va tvungen att ta kort)
sen kom I och hämta mig. Det blev en klänning/ tunika från H&M, linne och leggings från Vero Moda, leggings och tröja från Ginatricot, Presentkort till T, Dermanords mineralpuder och ansiktsmask från salongen. Hann även med en fika på 3B, en snabbis. Avslutade med en sväng till systemet för att köpa en flaska vin till T.
Efter denna tur var det dags att bege sig hemmåt, byta om för att sedan styra mot Vinninga där det var kalas för T. Trevligt sällskap och GOD mat, som vanligt. Men jag blir lite irriterad att vissa alltid ska vara värre, och att vissa inte verkar veta hur man betér sig. 
Jag kom mig själv att jag tänkte, jag har inte svårt att prata med andra männsikor oavsett om jag träffat dom många gånger eller inte, men när jag kommer i detta sällskap är det någon som får mig att dra mig långt tillbaka. Tråkigt att människan inte märker det själv bara.
Men nog om det.

Vi drog oss hemmåt för att fixa ordning oss lite.  TM entreprenad (T och M,s badtunne uthyrning) skulle ha firmafest och då fick vi respektive också följa med. Det blev middag på Rymd.
3 rätters med tillhörande vinpaket. Det var verkligen hur gott som helst. Rekommenderar verkligen oxfilén.
Efter maten åkte jag, T o M vidare till C, men efter en öl gick jag o T hem. Maten hade gjort sitt så jag antar att vi hamnat i matkoma.
Sängen ropade när vi kom hem.

Idag har det inte gått i raketfart kan man inte säga. Vi intog frukosten, som bestod av smörgåstårta som vi fått med från Vinninga igår, i sängen.
Efter många om o men kom T ur sängen och vi åkte iväg till salongen för att laga climazonerna som inte var som dom skulle men nu funkar dom hur bra som helst så nu håller vi tummarna att det inte händer något dumt. Han är bra han.

Nu som sagt tänkte jag få ur den där tummen och gå ner till tvättstugan.

1 kommentarer

sandra

10 Mar 2010 00:15

hej, tänkte höra med dig om vilka dagar du jobbar, Tänkte jag skulle boka klipp o kanske färgning hos dig =)

Kommentera

Publiceras ej