Allt på samma gång

0kommentarer

Usch idag vakna jag mitt i natten, orkade inte röra mig fast jag var så i behov av att besöka toaletten,
det var huvudet som kändes av.
Migrän kallas det för,
kände ett tryck i huvudet över höger öga. Det är typiskt för migrän när det trycker på ena sidan o gärna går ner över ögat. Är det riktigt jobbigt har man svårt att se och kan har svårt att ha för skarpt ljus runt sig.

Tänkte väl att det skulle gå över med lite mer sömn men tji fick jag.
Vaknade igen när klockan ringde, men upp ur sängen kom jag ej.
Fick bli en dag hemma.
Typiskt!
Känns som att när nått händer med mig då kommer allt.
Fick nämligen en baktriell inflammation i ögonen i fredags, det såg ut som jag gick på nått.
Och i lördags fick jag eksem i halva ansiktet.
Så då förstår ni kanske vad jag menar med att kommer det en sak plussas det bara på mer.
Håller nu mina båda tummar att allt ska bli bättre, inte läge att behöva lägga tid på annat än vad som har med julförberedelser och jobb att göra.
Ansiktet har visserligen blivit bättre och det har jag dermanord att tacka för.
www.dermanord.se

Så som sagt min dag har spenderats i sängen till lunch då jag somna i soffan efter maten. :D

Lagom till middags lagningen fick jag lite energi vilket gjorde att jag fixa det sista med min ena gardin. Fick så klart lite hjälp oxå.
Va tycker ni?




För övrigt känns det väldigt bra i mitt liv just nu.
Får jag samma resultat framöver kommer jag bli väldigt glad.
Då blir det nog stjärna i kanten tror jag. :D

Nu ska jag ladda för morgondagen med lite sömn.
Tror jag ska passa på o fylla på kramkontot oxå.
T ska på julbord imorgon med jobbet och på fre blir det oxå en ensamkväll då det är Racerroom för InfoNoll och lör då beger han sig till Gbg till M för att sätta kök.
Men på söndag, då blir det mys på "Jul på Liseberg" som ska avslutas med restaurang besök innan hemfärd.

Oj, det räckte att jag skrev helgplanerna så kände jag att den redan var över *puh*

Vi hörs.
God natt!




Kommentera

Publiceras ej