För lite tid

0kommentarer

Redan ny vecka. Är så mycket jag vill hinna med, julen närmar sig *puh*
Sitter o klickar runt, vill hitta julgardiner. Men shit va svårt det va! Det jobbigaste i mitt fall är att jag i ena rummet har lila på väggarna, va ska man då ha för gardniner??
Som ni förstår, jag hitta ingenting!!!

Är ledig idag, det är riktigt skönt.
Hade tänkt mig att komma upp i tid och träna på morgonen.
Blev det så?
Skulle inte tro det, när jag vakna när klockan ringde och jag kunde ana att det var helt disigt ute då var jag inte direkt sugen på att gå upp för att ta cykeln genom (nästan) hela stan.
Så det blev ett tag till i sängen, kanske lite länge men det var väl välbehövligt.

Mitt liv, sen sist, har rullat på som vanligt.
Jobb, träning och fixa det som behövs göras i ett hem.

Ibland kan jag bli "mörkrädd" av hur livet ser ut. Ska det vara så hela livet?
Man vaknar, går till jobbet, man åker till träningen man kommer hem, äter och går o lägger sig efter lite tv tittande.
Det är väl bara att inse att de flesta har det så.
Man har ju endast x- antal timmar på dygnet och alla har ju faktiskt lika många :D


Det handlar väl egentligen om att jag känner att det inte är meningsfulla saker som händer.

I helgen tänkte jag vara riktigt effektiv. Men oj va tiden går fort.
I lördags började jag dagen med lite plock, följt av intervall träning i spåret. Det var riktigt skönt, men kallt behöver nog ha vantar o mössa/pannband nästa gång.
Efter lunch var det dags att fixa sig inför kvällen, det va 25-års middag hos S. Det var riktigt trevligt. Jag tycker det är så kul att träffa andra folk, inte bara dom vanliga som man alltid festar med.

Eftersom lördagen sprang iväg fick jag fortsätta gårdagen där jag slutade i lördags.
Det blev endast städ och matlagning.
Sen var det ju farsdag, middag i Vinninga.
Kvällen avslutades sedan med Irene Huss 11. 

Så va ska jag göra idag då. Jo, fortsätta där jag avslutade igår.
Tänkte nämligen rensa garderoben.
Kanske man kan få anledning att köpa lite nytt. :D

Kommentera

Publiceras ej