Inte som vanligt

0kommentarer

Det va denna helg.
Ojoj, va vi gått i från vårat vanliga mönster.
I fredags, inget Idol och
idag ingen pizza.
Vart ska detta sluta??

Dagen började snarlikt gårdagen.
Lite sisådär slö. Fick i mig frukosten o blev sittande framför tv:n.
T va nere i källaren så jag kände att jag va tvungen att göra nått, så jag kunde vara lika bra som han.
Så ett besök på hjertberg fick starta dagens aktiviteter.
Var där igårkväll men det man inte har i huvudet får man ha i benen. :D

Hemma igen var det lunchdax.
Lite kolhydratladdning, för kl 16.00 var det dags för veckans 2:a träningspass.
J & K är bland Friskis bästa ledare. Va riktigt trött när jag åkte dit men när jag väl kommit in i lokalen fick jag ny energi, från dom, så passet kändes riktigt bra.
Nu känns det som man börjar hamna på banan igen, tar ju ett tag innan man kommit igång igen efter sjukdom.
Och med mina nya skor, som börjar mjuka upp sig går det som tusan.
Med Traintone Viva Mid i midcut modell maximerar du ditt träningspass på gymet. Reeboks unika Traintone teknologi är inspirerad av balansbollar och ger en instabilitet. Det här gör att aktiviteten i rumpans och benens muskler ökar och du får mesta effekt av din träning. (från Intersport.se)


Efter träningen passade jag på att duscha och tog ett litet smakprov av vad som komma skall, satt några minuter i bastun.
Det var riktigt skönt.
Längtar verkligen tills vi blir klara och man kan njuta av det här hemma.
Ta ett bad och sen sätta sig i bastun, kolla på tv och kanske ta en öl lr två.

Sen var det dax att frångå mönstret för 2:a gången.
Till kvällsmat och såklart framför tv:n blev det, hör o häpna, tacos.

Nu blir det sista "delen" av kvällens tv4 film. Beck- mannen utan ansikte.

Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej