Kan prata nu...

1kommentarer

Äntligen är det helg, det har jag längtat efter sen jobbet började i tisdags.
Har känt mig så trött o hängig dom senaste dagarna. Oj Oj, fira påsk tar på krafterna :D

Kan även säga äntligen till att våra inbjudningar har anlänt till dom inblandade.
Så skönt att slippa prata i gåtor eller om nån frågar nått hitta på en vit lögn.
Blev så himla nöjd med dom. På jobbet fick jag höra att det var typsikt mig, kort. Oh, det kunde jag inte tro.
Kanske för jag har bestämt hur dom ska se ut :D




Idag har det som vanligt varit jobb.
Blir bara lite trött på vissa personer som hela tiden bara måste prata om dom själva. Det kan ju ibland va skönt att få frågan: Hur mår du?
Och känna att personen hinner och kan ta in ett svar, så man inte får fråga bara för det är trevligt och hör till att man frågar.
Tyvärr tror jag inte du tänker på hur mycket du gnäller, eller hur det låter.
Har blivit lite mycket av den varan nu och det är ju egentligen ett enda ältande....
Fast o andra sidan, har det ju gjort att jag har fått ett mål. Ska verkligen jobba på det och hoppas att det går bra. Klart det gör, bara man är possitiv.

Detta gnäll vägdes verkligen upp när jag kom hem och fick se att jag hade ett paket att hämta ut.



Fasen va najs. Äntligen.. igen
Nu kan jag ta riktiga kort med MIN mob, slipper låna Ts varje gång ljuset i rummet inte räcker till.
Fattar inte hur kameran i 4:an är?? Fast o andra sidan: Hur va kameran i 3:an o 3 s: en??

Tror jag skulle behöva sova nu.
Imorn kommer det bli en tuff dag
Ska ta mig ann systers hår... det är inte lätt ska jag säga.
Sen blir det köksinvigning och kalas med middag hos mor o far.
Sömn behövs....

Sov gott allihop.
Kram på er!

1 kommentarer

sandra björn

15 Apr 2012 16:32

ÅÅ Ska ni gifta er, vad roligt =)

Kommentera

Publiceras ej