Strålande...

0kommentarer

Värt att läsa:
Om du gör allt för den du lever med, folk runt dig.
Om dom gör likadant tillbaka.
Tänk, skulle vi bli mindre egoistiska?


Oh, vaknade till en underbar dag. Det såg ut så utanför fönstret iaf.
Solen skiner och det är ca 5+, dock lite mycket moln men det är helt ok.
Ska ju stå inne mellan 11- 20 o då är det skönt om det är sol, så man blir lite piggare, men helst inte för varmt då vill man ju bara gå ut.

Trots solen som strålade in genom persiennerna var jag riktigt trött idag.
Har glömt Aloe Vera drycken några dagar, men nu är jag på väg igen o hoppas att jag kan få en lite skjuts.
Inte för den gör att man hoppar ur sängen men jag kanske kan få tankarna med mig att jag ska kliva upp.
Fast o andra sidan kan man ju undra om jag behöver gå upp när jag klockan ringer iom att jag hinner med detta innan kläder och hår ska fixas :D
Tycker iofs det är rätt skönt att ställa klockan på samma tid varje dag oavsett när jag börjar, då hinner man göra något innan jobbet.
För när man kommer hem kl 20 blir det inte mer än mat och det absolut viktigaste.
På sommaren är det perfekt att hinna tvätta en maskin som under dagen hinner torka ute.
Tänk när den tiden kommer...


Så länge T renoverar, vilket är väldigt tungt rent kroppsligt, får jag fixa där det är klart med renovering.
Skönt att man gör det som man känner att man kan. Lyckas man ju himla bra och det brukar gå fort oxå.

Nu ska jag bli lite tjatig igen.. men jag skulle kunna tänka mig att posten skickar ut våra kort NU!


Dax att kliva ur morgonrocken :D

Sköt om er
Kram!

Kommentera

Publiceras ej