Ordningsam... ???

0kommentarer

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God afton
 
Då var man trött... igen... är jag något annat?? Kan ju börja undra ;D
Fast idag är det inte så konstigt. T skulle med M på fiske vid Öckerö idag. Vilket innebar uppstigning 04.15. Så klart vakna jag till. Underbart när man inser att man kommer ha somnat in så där gött när klockan väl ringer.
Japp, så blev det.
Orkade knappt ur sängen.
Tur att jag vart så fullbokad så toan knappt fått sig besök.. annars hade jag nog kunnat somna stående.
Stannade kvar och fixa Ls hår efter jobbet o då märkte man, när man börja slappna av hur det egentligen stod till i kroppen.
Skönt att vara hemma. Sängen är endast en dusch bort :D
Typiskt, när man planerar för väl blir det alltid någon ändring.
Har vart väldigt redig och skrivit upp exakt vad jag ska äta till frukost, lunch o middag för att vara så snygg som mörjligt när dagen kommer.. Men idag fick jag frångå schemat :D En sallad, får vara ok.
Maten är väl inte den största boven... det är alkoholen.
Så nu ska jag göra mitt bästa för att hålla mig ifrån den. Behöver ju inte dricka om det inte är nått spec. lixom bara för att. Visst är det gött med en öl.. men kanske att jag kan hålla mig 1 månad..
Eller kan jag det? :D
Vi får se!!!
 
Nu blir det dusch o säng
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej