Inte van...

0kommentarer

Då ska vi se om jag får ner några rader.
Gjorde ett försök igår men det gick inte alls bra så vi kör på nr 2 det kanske blir bättre.
Är sjukt trött men ni ska allt få ett par ord av mig innan läggdax.
 
Idag har det varit en lång dag.
Har vart barnvakt åt den sötaste i hela världen.. än så länge :D
 
 
Inte alla dagar man går upp för att ta emot barn kl 8.00 för att vara till hands fram till 17 tiden.
Ni som har barn förstår mig säkert :D
 
Lagom till lunchen fick vi besök av I o V. Så himla trevligt att äntligen träffas. Det var inte igår och verkligen inte i förra veckan heller.
Men det är som jag sagt, vi står på samma plats både två. Ingen yttrar sig att den andre inte svarar eller har tid att ses.
Vi förstår varandra att vi har fullt upp och när vi ses blir det kvalité. Är inte det toppen så säg... ??
 
Så himla kul att bara babbla och diskutera saker fram o tillbaka o få andra sätt att se på olika saker. Man lär sig något varje dag.
Du satte fart på mina tankar I. Vi får väl se, utan att säga för mycket vad vi pratade om, när det kommer o knackar på dörren.. om vi säger så :D
 
Egentligen borde jag inte alls vara så trött som jag är med tanke på våran helg.
Utnyttjade en frinatt på Scandic i Borås. Kanske inte låter så flashigt men med tanke på att vi äntligen kunde passa på att provsmaka Vincis meny var det inte så svårt beslut.

Efter många om o men kom vi iaf iväg till Scandic. Hann precis checka in o byta om för att vandra i riktigt kyligt väder, gjorde tillomed ont när man fick ner luften i lungorna, till restaurangen.
Kan med bilder visa hur "dåligt" vi mådde.. :D
 
 
Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka som sträcker sig ända till lördag..
Hade gjort allt för att få några dagar ledigt. I mitt huvud snurrar massa saker jag vill få gjort innan julen anländer. Får väl helt enkelt strunta i soffan på kvällarna.. efter träning förstås... så borde den där listan kunna bli liite kortare.
 
På tal om träning.. känner att det går riktigt bra nu. Har hört lite olika ord, med samma betydelse... från personer i min närhet. Blir jätte glad av alla ord, har bara lite svårt att se vad som händer själv.
Hoppas att U tycker det samma imorn när det är dags för träff med PTn.
 
 
Jo, men här har ni väl nog med ord..
 
Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej