10%

0kommentarer

Det var verkligen som jag skrev igår.
Jag hade bara en liten svacka i energiflödet, som säkerligen berodde på blodtappningen.

Idag när klockan ringde var jag som vanligt igen.



Vilket betyder att jag känner att jag kan gå upp direkt. För 1 månad sen hade jag tryckt av klockan, vänt mig om o somnat om tills jag VERKLIGEN var tvungen att gå upp för att hinna med allt i en enda stress.
Inte konstigt att även magen mår bra. Det sätter sina spår att stressa.

Hade en mycket trevlig dag på jobbet, inte super mycket att göra men med kanon kunder och toppen kollegor underlättar allt.
Sen blev ju inte dagen sämre när jag vandrade bort mot veckans dom och det gick toppen. Nu pricka jag 10% linjen.
GÖTT! Minus 7 KILO!!



Ja, sen 30/11-11 tills nu, det är inte lång tid men oj så bra jag är :D
Ger mig själv en liten klapp på axeln.

Innan jag fick cykla hem blev det ett besök hos Dr J.
Det tar sig. Mitt högerben är väl inte riktigt bra än men det kommer. Ska tillbaka om 14 dagar, bara det är possitivt.

Nu sitter jag i soffan och tar igen mig lite efter jobb med magen mätt o belåten.
Tänkte fixa lite här runt mig, innan det blir sängen.
I helgen vill jag ha tid att lägga på den jag Älskar mest.
När jag är själv hemma känner jag verkligen saknaden enormt. Det gör nästan ont i kroppen och det är väl bara ett tecken på att VI är det rätta.

Ska nog fördriva tiden med något tills jag blir så trött att jag somnar för när jag vaknar imorgon får jag se honom igen.



Ta hand om er!
Kram

Kommentera

Publiceras ej