Pigg o glà

0kommentarer

Vilken skön dag.

Just nu ligger jag i soffan o funderar starkt på om man kanske skulle fräscha till sina tänder o krypa ner.. Hmmmm

Det har varit en lång dag.
Trodde jag skulle vara bra mycket tröttare men det funka mycket fint.
Dagen började med jobb, som ni säkert läste i föregående.

När jag kom hem stod <3 o laga mat, vi skulle ju få lunchsällskap ;)
Tyvärr, lr vadå tyvärr det blev ju hur bra som helst, så missuppfatta T mig en aning.
Så istället för kycklingsallad till lunch fick vi "kyckling med potatishalvor i ugn och champagnesås."
Det ni..
Va mycket gott.
Vill hålla stenhård koll på vad jag äter, går mycket fint nu. Blev superglad i onsdags.

Efter maten satt vi o babbla en hel del. O V va toppen mysig.. ;)
Vi diskuterade lite planer som vi behöver kolla på. Får se om det är nått bra som faller över oss?? ;)

Början av kvällen bestod i snabb städning o uppvärmning av bastu.
Förberedelser till att E, D o M kom hit.
Vi tog en snabb bastu, kan man säga, innan Melodifestivalen satte igång.
Herregud, säger då det.
Va är det för jäkla skit låtar som görs nu för tiden??
Loreen förra veckan och nu David. Det blir bra, men alla andra. Va håller dom på med?

Till tvn njöt vi av lite "tapas". Vi hade så mycket goda saker så det känns som man inte kommer behöva äta på flera dar.
Tänk om det hade vart möjligt..?? Äta massor en dag o stå sig på det i en veckan. ;)

Ne, nu somnar jag här. Vet knappt vart jag trycker..

God natt
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej