Behöversemester.nu

0kommentarer

Usch vad jag är i behov av semester. Tror inte jag längtat så mycket andra år som detta.
Mitt öga är fortfarande inte bra, så nu är det "våga vägra smink" ;)
Tror faktiskt det är en blandning av allergi, stress och kanske nått mer ;)

Igår kunde jag iaf pricka av ett stressmoment. Studentbal-uppsättningar.
Dom blev jätte fina men det är alltid lite innan som känns jobbigast.
Kommer alla komma i tid?
Hoppas ingen ändrat ide sen vi pratade igenom?

Nu som sagt är det över o det är ett helt år kvar.
Bjuder på en tjusig bild.

Igår fick jag äntligen hem andra hälften av mig. ;)
Gud va jag tjatar om det helt plötsligt.. ;)
Tror som sagt att jag är lite stressig för det är mycket i kalendern och när jag inte hinner prata med T om saker som kommit upp under dagen utan glömmer av det när vi väl ses. Får inte plats med så mycket jag vill i hjärnkontoret ;)

Nu var det tydligen dags för jobb.. Igen. Men det gör egentligen inget för då går det ju snabbare till semestern.
Skönt att bara ha 8 arbetsdagar kvar efter denna. ;)

Sköt om er så hörs vi.

Kommentera

Publiceras ej