Höst?

0kommentarer

Idag hade man lika gärna kunna ligga kvar under täcket känns det som.
Regn och blåst. Tar det aldrig slut?
När jag gick i skolan lärde jag mig att solen gör att fukten stiger och att det sen blir till regn. Men om det knappt är sol, hur tar sig fukten upp då? :D
Man undrar förstås hur mycket regn det kan finnas...
 
 
Trots det blev det en Underbar morgon, inomhus
 
T jobbar idag i Skövde så jag får se till att hitta på nått att leka med alldeles för mig själv. :D
Tänkte att vi skulle hunnit med att beställa min fina ring, men det finns absolut andra dagar att göra det förstås.
Måste nog prova lite till.
Vi var och testa lite olika och jag har till 99% bestämt mig men det är väl lika bra att prova några till ifall om att, man ska trots allt ha den resten av mitt liv. :D
Annars känns det som att det rullar på i lagom takt.
 
Även tankarna/ drömmarna är med
För i natt drömde jag att när vi skulle gå upp för kyrkgången snubbla jag på klänningen.
Att någon av oss skulle skada sig innan så det inte blir något, är något jag kan drömma om.
 
Skönt att man kan drömma mycket konstigt som inte faller in :D
 
 
Dags att göra nån nytta denna måndag
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej