Ladda

0kommentarer

Goood Moorron!!
Eller är det förmiddag?
För mig är det morgon, sitter med tekoppen och frukosten, den lilla, är nere i magen.
Äntligen är det semester, fast jag räknar förstås inte förrän på tis eftersom vi ordinarie är lediga på mån. 
Det kändes vid lunch att man aldrig skulle komma hem men sen så...
 
Väl hem fixade vi mat och duka fram för gäster.
C, C o J kom o käka lite för att de sen skulle gå vidare. Dock blev det 2 st kvar, ingen fara, ända till kl 01.00.
Vi satt vid matbordet, vi har inte rumpvänliga stolar konstaterade jag, hela tiden och bara och babbla och skratta tills jag grät.
Att det kan bli så bra när man inte planerat det så väl.
 
Så som sagt idag, fast jag vaknade i väldigt god tid, somnade jag om flera gånger med flit
Ikväll är det nämligen 25-års fest på schemat o då gäller det att vara på topp och laddad med mycket energi :D
Så ni kan väl vara snälla o hålla tummarna för vädret. TACK!
 
Innan festligheterna börjar tänkte jag ha en riktig händelserik dag med att få en hel del gjort.
Städa, tvätt, klippa gräset, ta mig runt milen, fylla kyl o frys.... ja just, jag ska fixa ordning mig oxå.
T brukar säga att jag är tidsoptimist.. Förstår inte vad han menar :D
 
Hög tid att sätta fart!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej