Minus på kontot :D

2kommentarer

Då var det dags att "träna" ensam hemma känslan igen :D
T har åkt till kusten för jobb, idag till fre.
Så igår hade vi myskväll med mat på Mellbygatans ost o delikatesser.
Det var strålande cykelväder när vi åkte dit så man blev inte annat än sugen på detta glas.
Dom kan verkligen det där med mat o dryck.
Mätta o belåtna sjönk vi djupt ner framför tvn och kollade på

Den kan jag verkligen rekommendera. Trots att den var 1 tim 57 min blev den inte långtråkig eller seg.
Det är så fint filmat och man blir härligt berörd. Se den!

Min dag idag började med en skön sovmorgon, hade inte M ringt hade jag nog kunnat sova halva dagen. Men får väl tänka på att det var behövligt.
Gjorde ordning frukost till mig o <3, på det lilla vi har. Och till någon mataffär har jag inte kommit idag heller. Behöver verkligen fylla upp både kyl o frys.
Men va tusan eftersom jag är själv till fre kommer jag ju inte laga nån lyxmiddag precis så jag kanske klarar mig. Vi får väl se.
I helgen är vi helt fullbokade oxå så det är väl först på måndag vi behöver ha riktig mat hemma :D

Vid lunchtid var det dags att kolla hur det stod till på vågen.
Går riktigt bra nu, -10,5 kg.
Så nu får jag inte röra mig neråt så mycket mer. Klänningen som hänger i mammas garderob börjar bli förstor.
Men till sept. är det ju en sommar som kan bestå i grillat, öl och uteserveringar så jag tänker att det löser nog sig tills de är dags. :D
Men det är skönt att man ser att det hänt nått.
Det som har hänt har ju hänt på de senaste dryga 6 mån. Men det är så kul att man har liknande tagna kort tillbaka i tiden.. Man vill ju gärna glömma hur man såg ut, för jösses va snabbt "sambokilona" fastnar :D
Skam den som ger sig. Lite träning på det här så det blir lite mer muskler vore inte fel. Hänger du på I? Tycker vi är väldigt bra träningteam!

Eftermiddagen har spenderats hos syster. Var barnvakt så hon kunde träna inför bröllopet hon ska spela på, på lördag.
Vi tog en sväng fram till staden lagom till studenterna kom. Shit, minns min egen som om det vore igår.
Vill inte gå mer i skolan men gärna ta studenten en gång till. Så grym känsla.
Man är äntligen klar med något man kämpat för så länge. Och jobb hade man ju oxå. :D

När jag kom hem var det inte många timmar kvar på dagen och helt ensamt är det här så det är skönt att man hade ett litet paket från ELLOS att fördriva tiden med.
Men av 5 plagg passade bara ett.
Tänker mig den med svart skinnjacka eller jeansjacka och pumps/ converse beroende på vad man ska gå på för tillställning.
Hoppas resterande plagg passar när de kommer i ny, mindre, storlek.

Nu när jag ser kortet inser jag verkligen att vi behöver sätta upp en helkropps spegel. Lite jobbigt att alltid kliva upp på toastolen när man ska se hur det ser ut på benen. :D

Idag fick vi ett JA från en av de två som jag verkligen håller tummarna för till sept.
Känns skönt. Kommer bli så sjukt bra. Har inte vart på så många men jag tror faktiskt detta kommer slå de flesta, iaf det jag vet omoch framförallt enligt min smak :D. Och V, sa iaf, att han tyckte om Ts idé. Vore lite ball o göra det.

Jaha, då var det bara 1 timma kvar på denna dag. Det är nog dax för sängen. Kanske blir väckt i natt av studentflak, men va gör det? Det är ju endast 1 gång/ år. Klart dom ska fira!

God natt på er!
Kram

2 kommentarer

Ida

14 Jun 2012 08:35

Vilken skillnad!!! När man ser d så svart på vitt blir man verkligen peppad!

Virre

19 Jun 2012 11:58

Härligt jobbat! Du försvinner ju :)

Kommentera

Publiceras ej