Delade sovrum

0kommentarer

Det är precis det vi har nu, som ett gammalt par eller, exakt som vi är, ogifta.
Som tur är för oss spelar det ingen roll hur ogifta vi är för gamla är vi inte heller, det är bara jag som har en väldigt irriterande hosta som jag inte vill störa T med eftersom han ska upp o jobba.

Det ska ju faktiskt inte jag och det är evinnerlig tur.
Försökte sova i min säng men hostan tog över så jag gick över till gästsängen, då insåg jag att jag endast hade "sovit" 1 timme.
Och nu är jag klar vaken.

Har vänt o vridit mig, spelat olika spel på mobilen, kollat facebook- det händer inte mycket där denna tid på dygnet kan jag säga :D
Så jag tänkte, ett litet inlägg så här mitt i natten på en onsdag som egentligen är torsdag.

Jag har hört att man ska inte ligga o vrida sig, man ska gå upp och det har jag gjort- till toan, har nog hällt i mig runt 1, 1 1/2 liter vatten ikväll.

Får helt enkelt ta igen sömnen en annan dag.
Kanske att jag sovit lite mycket det senaste? Men det var tvunget och mycket skönt.

Vet inte vad jag ska göra för att trötta ut mig?
Får se om halstabletten hjälper mig lite, man får grymt ont i halsen av att ha torr hosta. Men 1 vicks o 1/2 liter vatten kanske gör susen...


(Sjukt dålig bild, tagen genom fönstret mitt i natten med mobilen)


Jaha, då kom första bakslaget.
Det snöar!
Vad är detta?
Ja, det kunde man väl tro, inget ska väl vara förevigt. Fast o andra sidan, det är ju bara 8 mars. Det kan försvinna o hinna komma en gång till innan det blir vår. Men man blir ju lite halvt matt sådär när det vart så fina dagar.
Vi får väl se, vi får väl se....

Ne, hurru ni.
Va tror ni om att sova. Klockan är ju ändå 03.12.
Jag gör nog ett försök.

God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej