Den som väntar på nått gott....

1kommentarer

Då sitter man här igen. Tv- soffan har en dragningskraft som heter duga ibland. Men o andra sidan är det väl ok när man vart på jobbet 12 timmar idag.
Blev ett tag, men vad gör man inte för lilla mamma. Hon var inte lika snygg när hon kom som när hon gick och tur är väl det. :D
Denna dagen brukar gå så långsamt så.. jobba 7.30-18.00 är inte alltid lika kul. Har ju vant mig iofs men i början tyckte jag det var lite halvtaskigt.
Att öppna salongen låter nog inte så jobbigt men vissa dagar är det en hel del som ska fixas innan dörrarna slås upp och jag har alltid en liten stress i kroppen "öppnings- dagarna".
Så att ha fått börja 8.00 skulle hjälpa men ICKE!
Får väl se när dagen är kommen hur jag ser på saken. Om nu dagen kommer på samma ställe.. ??

Idag gick dock dagen hur fort som helst, hade en del att göra och förbereda för på fredag är det marknad i Lidköping och då kommer vi har massor av erbjudande. För både hår o hud, så saknar ni nått hemma i hyllan ta gärna ett besök på salongen eller varför inte kolla in oss på torget där vi stylar och make-ar de kunder som vill.

I skrivandets stund är min käre sambo, tillika min blivande, nere o renoverar "mitt" rum. Tvättstugan :D
Kommer bli fint. Han kan verkligen det där med att bygga. Har helt klart valt rätt person. :D
Tänkte leta fram ett gammalt kort och så klart ta ett nytt när det är klart så ni får se..

Är rastlös, en hel del :D
Om det ändå kunde bli onsdag. Inte för att jag ska göra nått så speciellt.
Ska ju bara vara till förfogande för syster yster.. Bella behövde visst sin moster :D
På kvällen har jag ju lite planer för mig förstås.. Om det där jag inte än berättar om. Det ska bli väldigt spännande.
Har ju några samtal som måste tas efter bara men det är nog det minsta bekymret.

Nu är nog dagens tankar slut.
Fick ni ut något av det här?? det är frågan :D

Sköt om er
Kram

1 kommentarer

Ida

16 May 2012 08:41

Vad är det du har på gång?!

Kommentera

Publiceras ej