Kom hem!

0kommentarer

"Blir så förvirrad!
Varför kan inte folk säga vad dom tycker?
Eller är det jag som är så trög."
 
 

Ligger nedbäddad i den stora sängen och är helt slut efter dagens kurs/utbildning med Wella med efterföljande träning i gymmet.
Orkar knappt lyfta armarna men jag tänker att det blir bra resultat.
Tack för sällskapet J och framför allt all hjälp. Utan dig hade jag nog inte ens kommit dit. Du är guld värd!!!
 
Som sagt, här ligger jag i min ensamhet.
T är på jobbet och där kommer han vara några timmar till. Det s.k. servicefönstret är idag, då dom gör massa uppdateringar mm.
Så närmare 02.00 brukar han vara hemma, får se hur det blir i natt- fast då har jag somnat för längesen. :D
Ni som har läst här förr vet hur mycket (läs lite) jag tycker om att vara ensam hemma så det är tur att jag inte behöver vara vaken så mycket längre tid än så här. Saknar honom så...
Att man kan saknar en person så mycket är helt otroligt tycker jag.
Om 5 mån har vi vart ihop i 10 år men det känns ändå som det var igår vi satt hemma på mitt rum, i Vinninga och det blev VI... helt sinnes ju.. :)
 
Innan jag hamnade här har jag haft en mycket givande dag, på jobbet.
Hade kurs med en tekniker från Wella.
Vår chef brukar göra så. Det blir lixom billigare och effektivare om teknikern kommer till oss än, även om det skulle vara trevligt nångång, om vi åker till Wella Studio för att ha utbildning.
Vi hade förbestämt modeller och vad vi skulle gå igenom.
Dagen startade med permanent som idag heter texturizing.
Oj, va snitsigt :D
Först gick vi igenom teorin, som bara var för uppfräschning. Även om man en gång lärt sig så är repriser och upprepningar inte så dumma.
Efter det var det första modellen upp till stolen
 
 
Tyvärr får ni inte se något efterkort eftersom vi ska göra en liten jusetering i nästa vecka.
Resultatet gick inte riktigt hand i hand med mina önskemål men det löser mina älskade kollegor.
 
När hjärnan var helt slut och helt full med info var det dags att köra slut sig i gymmet.
Tänkte bli lite stor o stark :D
 
Usch, hade massor jag kunde skriva ner men nu går ögonen i kors. Får bli en annan dag.
 
 
Kram Katrin
 
 

Kommentera

Publiceras ej