Peppad

0kommentarer

 
 
 
 
Just nu är jag sjukt trött men det kan bero på, som min kära vän S sa en gång till syster... att jag gick upp mitt i natten.. eller ja, det kändes iaf så. 05.45 är inte helt ok att gå upp men ska salongen öppnas 7.30 så får man ju se till att vara där, redo att starta..
Har ju lagt om lite i mitt schema från jag kom hem från Mexico så nu för tiden jobbar jag alltid 8 (7.30)- 17.00 på tisdagar. Det är riktigt najs att göra samma vecka ut o vecka in.. Tror vi mår bäst av rutiner.
Visst att jag inte är så värst pigg när klockan ringer mitt i natten men när man vet att jag slutar så jag hinner ta mig till spinningen och köra slut mig blir det lite lättare.
Gick ju riktigt bra förra gången, har haft lite dåliga minnen av spinning så därför har jag hållt mig därifrån men som sagt. för 2 veckor sen började jag mitt ya liv med spinning.. Det går riktigt najs. Här ska förbrännas.. Jobbar på beach -13 :D
 
 
Känner faktiskt att jag skulle kunna packa upp träningsväskan och krypa ner.
Imorn väntar lite trevligheter så här mitt i veckan.
 
Återkommer
 
 
Sköt om er
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej