Så det kan bli :D

0kommentarer

Det blir inte alltid som man tänkt sig och jag är bäst på att tänka ut vad man ska få gjort till helgen men när tiden väl kommer hittar jag gärna på något annat.
 
Idag var min tanke att hinna gå igenom alla prylar syster o svåger köpt för att kunna pryda vår bröllopslokal. Just nu står allt i lådor i garaget och vi hade inte riktigt tid till att fixa det innan vi drog till Mexiko.
 
Men som sagt, jag har inte världens bästa självdisciplin.. så istället när vi tagit en ordentlig sovmorgon som gjorde att vi gick direkt på lunch åkte jag och hämta lilla Bella.
M skulle träna för en spelning o V bygger ett rum till busmaja så jag tänkte att en stund på dagen kan ju lika gärna moster ha henne.
I skrivandets stund ligger hon o snuttar och sover som det A-barn hon är :D skämt o sido... varje gång jag vart barnvakt sköter hon sig som aldrig förr. Sover som en stock och äter som hon inte sett mat förut, fast M  o V inte kunnat varken söva henne eller matat henne.
Kan ju ligga i något mamma sa: "Hos dig finns nog inget val"... Om det är neg. eller pos. vet jag inte men hon verkar ju inte må dåligt och jag får ju äran att ta hand om henne så hennes föräldrar verkar ju inte heller tycka att det är dåligt.
 
T har för en stund sen dragit mot InfoNoll träff. Det ska badas bastu och diskuteras kommande projekt.
Så när sömntutan har vaknat ska jag ta med henne hem till sig och bli bjuden på lördagsmiddag med gott sällskap.
En lördagkväll är inte alltid kul att vara ensam.
 
En liten maskin tvätt kanske man ska kunna få till iaf.. Då behöver man inte ha dåligt samvete att man bara suttit här :D
 
Ha det gott!
Sköt om er
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej