Minnen

0kommentarer

 
Detta var inte igår. Kommer än idag ihåg att jag och Maria (stora syster) satt uppkrupna i soffan varje torsdag 20.00 för att följa livet till sjöss.
Och nu har SVT släppt sitt arkiv på SVTPlay. Så precis just nu rullar avsnitt 1 :D
 
 
Varför kommer jag alltid på massor bra att skriva just när jag vaknar på morgonen. Men när jag sitter här med datorn i knät då är allt som bortblåst.
Idag är det dock inte så konstigt.
Igår var jag nämligen helt slut när klockan började närma sig 22.00 så jag tror inte klockan blev så mycket mer innan jag totalt däckade.
Så idag, som sagt, vaknade jag hör och häpna av mig själv redan 05. 20.
Inte riktigt normalt att gå upp så tidigt för mig. Försökte somna om, men efter en kvart gav jag upp.
Så att hjärnan inte fungerar som den ska just nu är kanske inte så konstigt.
 
 
Sov gott
Kram
 

Kommentera

Publiceras ej