Det räcker nu

0kommentarer

Nu tycker jag att min tur ska vända snart. Eller på ett sätt har den gjort det.
I förrgår var jag ju på KSS och det gick ju fint. Och igår skulle jag få komma på, hör o häpna, en bokad tid på VC. Men vad händer kl 2.00 natten till onsdag. Jo, den där maginfluensan kom på besök.
Det är en sjukdom som verkligen inte borde finnas.
Finns nog igen sjukdom i världen man blir så utmattad av. Inte konstigt när man inte får behålla det i kroppen som man får energi av.
Som tur är, har jag kunnat få i mig och tillgodosett energin sen en tid tillbaka så det känns som man kan få en bra helg iaf.
Att sitta inne när alla andra jobbar är inte så svårt men att bara få vara inom sina  fyra väggar när man kan träffa någon o man inte får det... rastlösheten slår till snabbt.
 
 

Kommentera

Publiceras ej