Sovmorgon

0kommentarer

Oj, idag var det riktigt jobbigt att komma ur sängen. Har tröttheten kommit tillbaka? Ja, jag vet inte.
Har legat och drömt väldigt mycket i natt och hur bra sover man då?
Det är nog mitt största problem just nu, att jag sover lite konstigt. Har svårt att somna och när jag väl somnar så drömmer jag väldigt mycket och sen är jag super trött när jag ska gå upp alt. så kommer det allt för ofta efter lunch.
Blir väl bättre det med, eller är det någon som har nått tips vad man göra?
 
Då har det gått halvtid i min sjukskrivning och jag känner att jag vill tillbaka, snart!
Kände igår att jag kunde finna ro med att slå på en film, trots att jag redan sett den, och bara sitta. Förut har jag väldigt fort blivit rastlös så det är väl en pusselbit som var bra att den hitta sin plats nu när jag vill tillbaka in i det riktiga livet.
 
Något mer som är helt ljuvligt med att det är ons, ja det skulle helt klart funka med mån eller fre också, är
 
 
 
Undra vad resten av dagen bjuder på?
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej