Återbäring

0kommentarer

Helt underbart.
Det blir verkligen bara bättre och bättre för var dag man slår upp sina ögon.
Visst att man kan vara lite trött, men det hoppas jag levaxinet ska hjälpa till med. Men som jag sa till Tobias igår. "Undra hur det kommer kännas när Levaxinet gör verkan. Eftersom jag inte upplevt att jag haft något problem med det. Att man varit trött trodde jag berodde på att jag är i behov av lite sol." Nu är det dock lätt att säga att tröttheten är pga ämnesomsättningen. Men vi får väl se.
 
 
Trots att jag börjar jobba 14.00 idag ringde min klocka 7.00. Har blivit väldigt bra på att komma ur sängen oavsett vilken tid jag börjar jobba. Det är så himla skönt att man kan fixa och trixa innan jobb.
Ikväll ska vi deesutom på kalas, då blir det inte mycket tid här hemma innan läggdags.
Så efter frukosten fick jag äntligen tag i neurologen, inte för att jag ska dit utan för att jag har ju sprungit så mycket på sjukhusen och vårdcentralen att jag t.o.m betalt för mycket med tanke på att man får frikort efter 1100:-.
Så nu är sjukhuset skyldig mig pengar,
det är inte dåligt. Fick till svar att jag
skulle skicka in en kopia av
högkostandskortet och i min tanke
mailar man detta till, som i detta fall,
ekonomiavd.
Men så lätt skulle det tydligen inte vara,
eftersom dom helst ser att man skickar det
med posten. Men brevbäraren vill kanske
också ha jobb :D
 
 
 
I helgen ska vi få besök från GBG.
Mycket trevligt så innan jag fixade
ordning mig själv fick det bli städ i källaren,
där vårt gästrum numera är. Behöver inte den/ de som sover över känna att vi störs.
Nu är jag färdig fixad så när som ett par byxor som fattas och ett mellanmål har slinkt ner.
 
Måste verkligen bli bättre på det här med mellanmål och ett bra och nyttigt sådant. Har ni tips?
 
Dags att göra dagens sista kraftansträngning här hemma :D
 
Ha en underbar dag allesammans.
Kram

Kommentera

Publiceras ej